آبسرد کن استیل سه شیر

دستگاه آبسرد کن استیل سه شیر مناسب اماکن نسبتا شلوغ و پر رفت آمد است. این آبسرد کن های دارای انواع مختلف موتور با توجه به منطقه آب هوایی مورد نظر شما است.

آبسرد کن استیل سه شیر

آبسرد کن استیل با بدنه فلزی و مقاوم  همیشه مورد توجه مشتریان بوده است. با توجه به این موضوع انواع آبسرد کن با انواع مختلف حجم و ابعاد روانه بازار شده است. آبسرد کن سه شیر استیل نوع بزرگتر آب سرد کن تک شیر و دو شیر است که با قدرت سرمایش بیشتر و حجم بیشتر منبع آب آماده ارائه خدمت شما مشتریان عزیز است. شما میتوانید در از این آبسردکن در اماکنی همچون: مساجد ، ادارات ، باشگاه های ورزشی ، هیئت ها ، ارگان های دولتی ، مدارس ، دانشگاه ها و… قابل استفاده است. در بدنه این دستگاه با استفاده از شاستی کشی مناسب و استفاده از قطعات مرغوب و همچنین ورق استیل استنلس ضد زنگ و استفاده از آلیاژ نیکل و کروم  دارای بدنه فوق العاده مستحکم و قوی است برای رعایت نکات بهداشتی منبع آب آبسرد کن از جنس استیل بوده که زنگ نمیزند. همچنین شما میتوانید با توجه به مناطق آب و هوایی شهر خود از انواع موتور های آلمانی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، تایلندی ، چینی و با توجه به بودجه خود موتور مورد نظر خود را سفارش دهید. برای جلو گیری از هدر رفت انژی تمامی بدنه آبیرد کن با تزریق فوم پلی یورتان عایق بندی مناسب شده است. یکی از مزیت های ابسرد کن استفاده از شیر ضد چکه است که در مرور زمان معیوب نمیشود. انتخاب با کیفیت و قیمت مناسب حق شما است.

 

برخی از ویژگی های آبسرد کن سه شیر شامل موارد زیر است :

  1. طراحی زیبا با بدنه ضد زنگ و مقاوم در برابر پوسیدگی
  2. دارای سه عدد شیر برای اماکن نسبتا بزرگ و پر رفت آمد
  3. قابلیت اتصال به فاضلاب شهری
  4. قابل استفاده با برق 220 ولت شهری
  5. قابلیت وصل شدن به آب شهری
  6. دارای موتور های مختلف با توجه به نیاز شما
  7. ضمانت و خدمات پس از فروش کالا

دستگاه آبسرد کن استیل سه شیر دارای یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش است.شما میتوانید با سفارش این محصول آن را در سراسر ایران تحویل بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *