سرخ کن سیب زمینی طرح دین

سرخ کن سیب زمینی طرح دین یک دستگاه کار بردی و ضروری در انواع رستوران ها و فست فودی ها بوده است.

سرخ کن سیب زمینی طرح دین

امروزه در بسیاری از رستوران ها ,کترینگ ها ، فست فودی ها ، آشپز خانه های صنعتی ، آشپز خانه ها ، کافی شاپ ها و… سرعت در آماده سازی و سرویس دهی به مشتریان حرف اول را می زند به همین دلیل داشتن یک دستگاه سرخ کن یکی از موارد کار بردی و ضروری بوده است. شما با استفاده از دستگاه سرخ کن سیب زمینی میتوانید انواع مواد غذایی مانند: هات داگ ، سیب زمینی ، مرغ ريال قارچ ، ماهی ، و… سرخ نمود. در ساختار دستگاه سرخ کن سیب زمینی طرح دین از یک چهار چوب فلزی مقاوم و مستحکم استفاده شده است تا دارای استحکام مناسب باشد. جنس رویه این سرخ کن از ورق استیل استنلس 304 نگیر به قطر یک میلی متر بوده است که دارای خاصیت ضد زنگ ، ضد حرارت و ضد پوسیدگی بوده تا در شرایط مختلف آب و هوایی دچار آسیب نگردد. نحوه کار سرخکن سیب زمینی به این صورت بوده که سرخ کن دارای سه شعله به همراه ترموستات و ترموکوپل بوده است.
در این دستگاه کوره به گونه ای در مخزن روغن تعبیه و طراحی شده است که روغن کاملا آن را احاطه میکند و در این حالت روغن با سرعت به دمای سرخ کردن رسیده و این دما در محل قرار گرفتن سبد های استیل بوده اما در زیر کوره دمای روغن پایین تر بوده و به همین خاطر روغن نمیسوزد و در هنگام سرخ کردن روغن جا به جا میشود که باعث طول مدت استفاده از روغن میشود. در این دستگاه فقط یک بار دما تنظیم میشود و بعد از آن دستگاه به صورت خودکار افت دما را جبران می کند. شما عزیزان میتوانید دستگاه سرخ کن سیب زمینی طرح دین این دستگاه باکیفیت را با قیمتی مناسب سفارش داده و در سر تا سر ایران تحویل بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *