یخچال بستنی درب شیشه ای

یخچال های بستنی درب شیشه ای با ترموستات دیجیتال و نشان دهنده دمای درون کابین به همراه بدنه استیل استنلس و موتوری قدرتمند.

یخچال بستنی درب شیشه ای

اگر شما به تازگی شروع به راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای، هایپر مارکت ها، سوپرمارکت ها و… نموده اید و به دنبال تهیه تجهیزات و لوازم مورد نیاز در این حرفه هستید،برای نگه داری انواع مختلف بستنی و مواد پروتئینی، پیشنهاد ما به شما خرید یخچال بستنی درب شیشه ای است. شما عزیزان می‌ توانید تمامی لوازم مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت موجود تهیه و خریداری نمایید و این اطمینان را به شما عزیزان می دهیم که بهترین نمونه موجود در بازار را انتخاب کرده‌اید. یکی از مزیت های مهم یخچال ها دارا بودن سبد برای نگهداری انواع مواد پروتئینی مانند ناگت،برگر،و … است . یکی از مهمترین و پرفروش ترین تولیدات شرکت ما یخچال درب شیشه‌ای است این یخچال مجهز به ترموستات دیجیتال بوده و بنا به درخواست شما مشتریان عزیز می توان استیکرهای مورد نظر خود را طراحی و روی دیواره های یخچال سفارش داده و چاپ کنید. این یخچال ها دارای موتورقدرتمند و پر قدرت به نام سکاپ بوده است. جنس بدنه این محصول از ورق استیل استنلس بوده که یکی از مزیت های این نوع ورق ضد زنگ بودن آن است که بدنه و کف این یخچال را مقاوم ، بادوام و مستحکم میکند یکی دیگر از ویژگی های یخچال عایق بندی بدنه با فوم پلی یورتان است که مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می دهد، از دیگر مزیت های یخچال که می توان نام برد درب کشویی آن است که قابلیت باز شدن از سمت چپ و راست را دارا است که استفاده از این محصول را آسان کرده است . شما می توانید این محصول را در ابعاد های مختلف سفارش دهید.شما عزیزان می توانید باسفارش این محصول آن را درسر تا سر ایران تحویل بگیرید .

خرید یخچال بستنی صنعتی با قیمت مناسب

فروش یخچال صنعتی

یخچال فریزر صندوقی

 

تهیه یخچال بستنی با قیمت مناسب

 

قیمت یخچال بستنی درب شیشه ای

 

فروش یخچال بستنی ارزان قیمت

 

 

یخچال بستنی و مواد پروتئینی با ضمانت و قیمت مناسب

 

تمامی محصولات کارخانه همراه با یکسال ضمانت کالا و ده سال ضمانت پس ازفروش ارائه میگردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *