یخچال صنعتی کوچک ویترینی

یخچال صنعتی کوچک ویترینی مناسب جهت نگهداری مواد غذایی ویژه در تمامی فروشگاه ها استفاده میشود.

یخچال صنعتی کوچک ویترینی

در برخی از فروشگاه ها ، هایپر مارکت ها ، فروشگاه های زنجیره ای جهت نگه داری انواع مواد خاص مانند : انواع نوشیدنی ، شکلات های خاص و گران قیمت یا خاویار و امثال این مدل مواد غذایی استفاده میشود. یخچال صنعتی کوچک ویترینی شامل 6 طبقه مجزا از جنس استیل استنلس با نمای طلایی جذاب و زیبا ، مقاوم بوده این طبقات کاملا مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدن است. در ساخت چهار چوب و شاسی این یخچال صنعتی کوچک ویترینی از فولاد رنگ آمیزی شده استفاده شده است که استحکامی دو چندان به این یخچال میبخشد.

در ساخت بدنه بیرونی این یخچال از استیل استنلس 304 نگیر یا ضد زنگ و ضد پوسیدگی استفاده شده است. در بین جداره داخلی و خارجی این یخچال یک عایق بندی بسیار مناسب با تزریق فوم پلی یورتان صورت گرفته شده است . در قسمت درب این یخچال نیز دو عدد درب بصورت مجزا طراحی شده است تا هم دسترسی راحت تر به داخل یخچال صورت گرفنه و هم از هدر رفتن انرژی و سرمای داخل یخچال جلو گیری شود برای عایق بندی در قسمت درب یخچال از شیشه دوجداره عایق شده با گاز آرگون صورت گرفته و همچنین نمای جلویی یخچال تماما از شیشه بوده که مشتری میتواند به وضوح محصولات داخل یخچال را مشاهده کرده ، سیستم گردش هوا به طور یکسان در داخل فضای یخچال در گردش بوده و سرما به طور یکسان در تمام طبقات برابر بوده. شما میتوانید با توجه به بودجه و شرایط ویژه اب و هوایی منطقه مورد نظر خود از انواع موتور های قدرتمند و بروز دنیا استفاده کرد.

 

 

برخی از ویژگی های یخچال صنعتی کوچک ویترینی شامل موارد زیر میشود :

  1. طراحی جذاب و زیبا
  2. عایق بندی مناسب جهت جلو گیری از هدر رفتن انژی
  3. انواع موتور قدرتمند و بروز
  4. نمای شیشه ای با وضوح دید بالا
  5. ضمانت و خدمات پس از فروش یخچال

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    قیمت بفرستید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *