آبسرد کن استیل دو شیر

آبسرد کن استیل دو شیر مخصوص اماکن عمومی و خصوصی بوده است و باتوجه به انواع موتور های موجود محصولی مناسب برای سایر مناطق کشور است.

آبسرد کن استیل دو شیر

 

 

ابسرد کن استیل دو شیر برای تامین آب آشامیدنی ، خنک و بهداشتی برای فضا و اماکن کوچک طراحی شده است .دستگاه اب سرد کن دوشیر استیل توانایی این را دارد که آب خارج شده از دو عدد شیر را خنک کرده و آب خنک مورد نیاز شما را در فصل گرم سال فراهم کند. آبسرد کن استیل دو شیر با اتصال به آب لوله کشی شهری و برق 220 ولت شهری معمولی کار میکند و نصب و راه اندازی این دستگاه نیاز به دانش و تخصص خاصی ندارد. در بدنه این آبسرد کن از ورق استیل استنلس ضد زنگ به کار رفته است این نوع استیل دارای خاصیت غیر مغناطیسی بوده و الیاژ به کار رفته در آن از نیکل و کروم بوده است همچنین بدنه داخلی و منبع آبسرد کن نیز از جنس استیل ضد زنگ بوده است. دوام بدنه و قطعات به کار رفته در دستگاه باعث شده تا بتوانید از آبسرد کن استیل دو شیر در تمام نقاط آب هوایی ایران استفاده کنید. همان گونه که ذکر شد آبسرد کن استیل برای محیط های کم تراکم و کوچک طراحی شده است و در ساخت این آبسرد کن از شیرهای ضد چکه استفاده شده است که از هدر رفتن آب جلوگیری میکند و به مرور زمان معیوب نمیگردد  همچنین این دستگاه قابلیت این را دارد که به فاضلاب شهری وصل گردد. انتخاب برتر و قیمت مناسب حق شما مشتریان عزیز است.

 

برخی از ویژگی های دستگاه آبسرد کن استیل دو شیر شامل موارد زیر میشود:

  1. مناسب برای باشگاه های ورزشی ، مساجد ، ارگان های دولتی ، ادارات ، مدارس ، دانشگاه ها و…
  2. طراحی زیبا و منحصر به قرد ، استفاده از استیل و ضد زنگ بودن محصول
  3. امکان استفاده در مکان های عمومی و خصوصی
  4. استفاده از انواع موتورهای قدرتمند با توجه به درخواست مشتری
  5. عایق بندی شده با فوم پلی یورتان جهت عایق بندی مناسب
  6. امکان نگه داشتن دمای آب تا چند ساعت و کاهش مصرف انرژی
  7. دارای ضمانت و خدمات پس از فروش کالا

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *