آب هویج گیری صنعتی

آب هویج گیری صنعتی یک دستگاه با کیفیت و مناسب جهت راه اندازی انواع کافی شاپ و آب میوه گیری ها بوده است.

آب هویج گیری صنعتی

اگر شما عزیزان به تازگی یک کافی شاپ ، اب میوه گیری ، بستنی فروشی . غیره راه اندازی و احداث کرده اید یکی از نیاز های اصلی شما دستگاه آب هویج گیری صنعتی بوده است. آبمیوه گیری های صنعتی به دلیل محبوبیت و طرفداران بالا در میان صاحبان کافه ها و آبمیوه گیری ها و همچنین در بین مصرف کنندگان به دلیل بازدهی مناسب و با کیفیت بسیار محبوب بوده. با پیشرفت روز به روز شرکت ها و ارائه محصولات جدید مدل هایی با کارکردهای مختلف در بازار ارائه میشود که با توجه به نوع ، طراحی و مشخصات فنی مدل شما میتوانید دستگاه که مناسب برای کار شما بوده را انتخاب کنید.

دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی دارای طرح های پیچیده و خاصی هستند که باعث برتری و خاص شدن این دستگاه ها از دستگاه های دیگر میشود. آبمیوه گیری های حرفه ای از طراحی شیک و جذابی برخوردار بوده. این آبمیوه گیری ها قدرتمند تر هستند. قدرت موتور بر پاکی و شفافیت آب میوه های مانند هویج ، سیب ، چغندر قرمز ، کرفس تأثیر می گذارد. این مدل ها علاوه بر این به یک سیستم تصفیه نسبتاً پیچیده برای جدا سازی آب میوه از پالپ مجهز شده است.  آب هویج گیری های صنعتی از فولاد یا آلومینیوم ساخته میشوند. این دستگاه دارای یک دهانه با ابعاد مناسب در قسمت بالا قرار دارد تا بتوانید درون ان هویج ، گرفس و … را ریخته و با دسته بلاستیکی میوه را فشار داده و از لوله مخصوص دستگاه خارج شده و درون لیوان یا پارچ مورد نظر ریخته شود. آب هویج گیری صنعتی با برق 220 ولت شهری کار میکند. شما عزیزان میتوانیدبا سفارش آب هویج گیری صنعتی این دستگاه با کیفیت و مقاوم را با قیمتی مناسب سفارش داده و در سر تا سر ایران تحویل بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *