بن ماری استیل نگیر

ظروف بن ماری استیل یک محصول بسیار پرکار برد بوده که در انواع مغازه ها و مراکز تهیه غذا کار امدبوده.

بن ماری استیل نگیر

ظروف بن ماری استیل نگیر  این روزها جهت مصارف بسیاری کاربرد دارد ،بعد از عرضه تاپینگ ها و وارد شدن به دنیای آشپزی یکی از نیاز های اصلی این تاپینگ ها ظروف بن ماری بوده. برای پخت انواع غذا به لگن هایی از جنس استیل استنلس نیاز بوده تا بتواند این لگن ها را داخل تاپینگ گرم یا تاپینگ سرد قرار بگیرد. وظیفه اصلی و دلیل تولید این ظروف نگهداری از مواد اولیه گرم یا سرد بوده است اصطلاحا به این ظروف بن ماری استیل میگویند.

بن ماری از استیل استنلس 304 نگیر و خالص که کاملا ضد زنگ و پوسیدگی بوده که این یک نکته مهم در دوام و طول عمر بالای این محصول است ساخته و تولید شده است و دارای درب کاملا بهداشتی از جنس استیل بوده و از ورود هوا و هر گونه آلودگی و کثیفی به درون ظروف بن ماری شما جلوگیری می کند. ظروف بن ماری با توجه به کاربرد و نوع نیاز شما در جنس های مختلفی تولید شده است. ظروف بن ماری استیل از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین نوع ظروف بن ماری بوده است اما این ظروف علاوه بر استیل در جنس های دیگری هم نیز از قبیل شیشه ای و پلاستیکی تولید شده است. در هر رستوران یا مرکز تهیه غذا بهداشت حرف اول را میزند یکی از خصوصیات خوب ظروف بنماری استیل سرطان زا نبودن این ظروف است که سلامت و ایمنی مشتری را حفظ میکند از نکته های دیگر بهداشتی این ظروف شست شو و تمیز کردن راحت این ظروف است. شما عزیزان میتوانید این ظروف را در انواع ابعاد و اندازه های مختلف سفارش داده و با سفارش بن ماری استیل این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب در سر تا سر ایران تحویل بگیرید و کیفیت برتر و قیمت مناسب حق شما مشتریان عزیز است.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *