ترولی حمل سیخ

ترولی حمل سیخ یک دستگاه مهم و بسیار کار امد مناسب در انواع رستوران ها و هتل ها و... بوده جنس بدنه این ترولی از استیل ضد زنگ بوده که بسیار مقاوم است.

ترولی حمل سیخ

به چرخ دستی هایی که با اندازه های گوناگون ساخته شده و از آنها به منظور جابه جایی وسایل بهره برده می شود ترولی می گویند، رستوران ها ، سالن های پذیرایی ، هتل ها ، بیمارستان ها و … جزء مکان هایی هستند که این وسیله در آنها کاربرد فراوانی دارد و خدمت رسانی را تا حد قابل قبولی آسان می کند، ترولی حمل کباب سیخ شده نیز نمونه ای خاص است که کارایی اثبات کرده اکنون به عنوان یک وسیله شاخص در کنار کباب پزها آماده به کار است. ترولی حمل سیخ دارای چهار چرخ روان است. از کارایی ترولی حمل کباب میتوان به پخت سریع تر کباب ها در رستوران های شلوغ نام برد تا اشپز فاصله بین یخچال و منقل را طی نکند و کار ان سرعت بخشد. ترولی حمل سیخ از جنس استیل استنلس بوده که مقاوم در برابر زنگ زدگی و فرسوده شدن است همچنین از نظر نکات بهداشتی کاملا رعایت شده و شست شو ، تمیز کردن آن راحت بوده. ترولی حمل سیخ به گونه ای طراحی شده است که میتوانید چهار نوع سیخ متفاوت را روی آن قرار دهید تا نوع سیخ ها با هم اشتباه نشود. وزن این محصول بسیار کم بوده و حمل و جابه جایی آن بسیار آسان است. شما میتوانید ترولی حمل سیخ را در ابعاد و اندازه ها متفاوت با توجه به نیاز خود سفارش دهید.شما عزیزان میتوانید با سفارش ترولی حمل سیخ این محصول با کیفیت و با دوام را با قیمتی مناسب در سراسر ایران تحویل بگیرید. کیفیت برتر و قیمت مناسب حق شما مشتریان عزیز است.

برخی از ویژگی های ترولی حمل سیخ شامل موارد زیر است :

  1. دارای چرخ ها و دسته های مرغوب
  2. کوتاه نمودن مسافت طولانی بین منقل و یخچال
  3. مناسب برای آشپزخانه های صنعتی، هتل ها، تالارهای پذیرایی و…
  4. ضمانت کالا
  5. طراحی و سفارش در سایز های مختلف

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *