ترولی حمل غذای بیمارستانی

ترولی حمل غذای بیمارستانی با کیفیت مناسب از جنس استیل ضد زنگ و ضد خش بوده همچنین عایق بندی مناسب این ترولی باعث گرم ماندن غذا میشود.

ترولی حمل غذای بیمارستانی

ترولی حمل غذای بیمارستانی معمولا در اماکنی همچون آشپزخانه ها ، بیمارستان ها ، ادارات ، پادگان ها ، هتل ها و… میتوان استفاده نمود. شما میتوانید جهت پذیرایی و سرو غذا در کنار میز ها یا سر تخت ها استفاده کنید. همچنین نیز از این ترولی میتوانید جهت جا به جایی هر گونه لوازم بین طبقات و یا حتی جمع اوری ظروف کثیف غذا نیز استفاده کنید. با استفاده از ترولی حمل غذای بیمارستانی میتوانید غذاهای گرم را به قسمت های دیگر بیمارستان یا به ادارات را دارا است در قسمت زیرین دستگاه چرخ هایی روان تعبیه شده است که میتوانید از آشپزخانه بیمارستان ترولی غذا را به حرکت در آورید. جنس بدنه این دستگاه از استیل استنلس 304 یا به اصطلاح نگیر ضد زنگ و ضد خش بوده است. ترولی حمل غذا دارای 3 محفظه بود که در هر محظه شما میتوانید یازده عدد سینی قرار دهید. بدنه این ترولی عایق بندی مناسبی شده است تا غذا ها را گرم نگه دارد و باعث سرد شدن هنگام سرو نگردد. در قسمت بالایی ترولی برای شما سطحی صاف در نظر گرفته شده است تا بر روی آن سوپ و انواع ماست و سالاد نگه داری کنید. قسمت درب ترولی واشر بندی مناسبی شده است به گونه ای که هوا به داخل محفظه کابین نفوذ نکرده و باعث گرم ماندن غذا میشود. شما عزیزان میتوانید ترولی حمل غذای بیمارستانی را در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به نیاز اداره و بیمارستان مورد نظر خود سفارش دهید. کیفیت برتر و قیمت مناسب حق شما مشتریان عزیز است. شما عزیزان میتوانید با سفارش ترولی حمل غذای بیمارستانی این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب در سراسر ایران تحویل بگیرید.

خرید و فروش ترولی حمل غذای بیمارستانی

فروش ترولی حمل غذای بیمارستان با ضمانت و خدمات پس از فروش

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *