خمره میوه یخی

خمره میوه یخی یک محصول با کیفیت و کار بردی در انواع مغازه ها و بستنی فروشی ها بوده است.

خمره میوه یخی

مطمعنا شما هم در فصل گرما و تابستان با دیدن دسر های سرد خوشمزه از قبیل انواع بستنی ، آبمیوه ، یخ در بهشت و غیره هوس خوردن آن را میکنید تا عطش و گرمای درونی خود را برطرف کنید. در میان این دسر های خوشمزه شاید هیچی نتواند جای یک میوه یخی خوشمزه و خنک با طعم ها و رنگ های مختلف و متفاوت را بگیرد میوه یخی یک دسر قدیمی ایرانی الاصل بوده که اکنون مربوط به شهر خمام بوده است و بسیار نیز معروف بوده در ادامه این مطلب توضیحاتی در مورد دستگاه خمره میوه یخی به شما عزیزان خواهیم داد.

دستگاه میوه یخی دارای دو بشکه بوده است که از وان هایی از جنس استیل استنلس 304 ضد زنگ با قابلیت شست شوی راحت و آسان بوده است. جنس بیرونی این وان ها از چوب نراد روس است که جلوه و زیبایی خاص و چشم گیری به مشتری و مغازه شما خواهد داد و باعث جذب مشتری به سمت مغازه شما میشود نکته دیگر و قابل توجه در این دستگاه استفاده از ورق استیل طلایی بوده است تا زیبایی دکوراسیون شما را کامل کند. دستگاه میوه یخی دارای موتور های جداگانه بوده یعنی به گونه ای است که هرخمره میوه یخی دارای موتور جدا گانه برای سرمایش درون بشکه است. تعداد بشکه های دستگاه یخ در بهشت بشکه ای متغیر و قابل تغییر بوده به گونه ای که از یک بشکه تا دوازده بشکه بنا به درخواست و نیاز شما مشتریان عزیز قابل سفارش است قیمت دستگاه یخ در بهشت بشکه با توجه به تعداد بشکه قابل متغیر است همچنین برای حمل و نقل و جا به جایی آسان و راحت در قسمت زیرین این دستگاه چهار عدد چرخ روان تعبیه شده است. شما میتوانید با سفارش خمره میوه یخی این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب در سر تا سر ایران دریافت نمایید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *