دستور تهیه سس چیلی تایلندی

در این مطلب دستورالعمل تهیه سس چیلی تند و شیرین تایلندی را به شما عزیزان آموزش داده‌‍ایم.سس‌هایی که به منظور دیپ کردن درست می‌شوند را معمولا همه دوست دارند.

در این مطلب دستورالعمل تهیه سس چیلی تند و شیرین تایلندی را به شما عزیزان آموزش داده‌‍ ایم. سس‌هایی که به منظور دیپ کردن درست می‌شوند را معمولا همه دوست دارند.

مواد لازم:

شکر- سه چهارم پیمانه

سرکه – یک چهارم پیمانه

سیر رنده شده – یک قاشق غذاخوری

پرک فلفل قرمز- یک قاشق چای خوری

سس فلفل – یک قاشق چای خوری

نشاسته ذرت – یک قاشق غذاخوری

آب سرد – یک قاشق غذاخوری

نمک – یک دوم قاشق چای خوری

سرکه و شکر را همراه با آب داخل قابلمه‌ای بریزید و روی شعله متوسط قرار دهید و هر چند دقیقه یک بارهم بزنید تا شکر کاملاً حل شود.
وقتی مخلوط شروع به قل زدن کرد، سیر رنده شده و فلفل قرمز را اضافه کنید. شعله زیر قابلمه را کم و اجازه بدهید مواد در حرارت کم باقی بماند. با این کار طعم تند وشیرین به خوبی با هم آمیخته می‌شود.
سپس سس فلفل را به قابلمه اضافه کنید. مقدارسس فلفل را بسته به این که می‌خواهید سس چقدر تند باشد می‌توانید کمتر یا بیشتر کنید.
در کاسه دیگری، نشاسته ذرت را با یک قاشق غذاخوری آب سرد مخلوط کنید و هم بزنید تا نشاسته در آب حل شود و بعد از آن نشاسته حل شده را به قابلمه سس چیلی شیرین بریزید.
سس بلافاصله شروع به غلیظ شدن می‌کند. ۳ تا ۵ دقیقه دیگر سس را روی حرارت متوسط هم بزنید تا به غلظت دلخواه برسد.
صبر کنید سس خنک شود. سپس آن را داخل شیشه بریزید و تا زمان مصرف در یخچال نگهداری کنید. سس چیلی شیرین با طعم تند و شیرین و همراه با انواع غذا‌ها سرو کنید و از آن لذت ببرید. این سس همراه با انواع بورک و مرغ سوخاری فوق‌العاده است.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *