دستگاه جوجه گردان ذغالی

دستگاه جوجه گردان ذغالی با ظریفت بالا و کیفیت مناسب نوع ساخت مناسب جهت استفاده در انواع رستوران ها و فست فودی ها بوده است.

دستگاه جوجه گردان ذغالی

امروزه با آمدن دستگاه های ذغالی استفاده از روغن تا حد زیادی از رستوران ها و فست فودی ها کم شده است. همچنین با وجود توصیه پزشکان مبنی بر عدم استفاده روغن بسیاری از ورزشکاران بیماران و کسانی که رژیم های غذایی دارند روی به انواع غذاهای ذغالی آوردند. دستگاه مرغ بریان ذغالی استیل یا دستگاه جوجه گردان استیل مناسب جهت استفاده در انواع فست فودی ها ، رستوران ها ، کبابی ها و… مورد استفاده قرار میگیرد. مرغ ذغالی یک غذای پر طرفدار عربی بوده است که در میان ایرانیان نیز طرفداران بسیاری دارد. شما میتوانید از این دستگاه جهت بریان و کباب کردن انواع مرغ گوشت پرندگان مانند بلدرچین ، کبک و… استفاده کنید. طراحی اصلی این دستگاه به گونه ای است که با ذغال کار کنید ولی مهندسین توانسته اند به گونه ای طراحی کنند که از گاز شهری نیز استفاده کرد به گونه ای که با قرار گرفتن ذغال سنگها در کف دستگاه زمانی که دستگاه را روشن کنید حرارت ذغال سنگ ها باعث کبابی شدن کباب میشود همچنین از سیلندر گاز شهری نیز میتوانید استفاده کنید. برای آسانی و حمل نقل آسان و جا به جایی راحت در زیر دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است. دستگاه جوجه گردان ذغالی دارای 27 جای سیخ بوده که میتواند گزینه مناسبی برای تهیه انواع گوشت و مرغ باشد زیرا با توجه به ظرفیت و سرعت دستگاه ، کارایی دستگاه را بالا میبرد و در جذب مشتری و رونق کسب و کار شما بسیار مقرون به صرفه است. در قسمت بالای جوجه گردان ذغالی یک هود با فن بسیار قوی دمنده تعبیه شده است تا دود ناشی از ذغالی کردن گوشت و مرغ را تعبیه کند.

برخی از ویژگی های دستگاه جوجه گردان ذغالی شامل موارد زیر است :

  1. دارای بدنه استیل با قدرت ضد خش و ضد زنگ بودن دستگاه .
  2. دارای هود با کیفیت و قدرت مکش بالا
  3. ظرفیت بالای سیخ
  4. دارای پرژکتور در بالای دستگاه
  5. عایق بندی شده با پشم شیشه
  6. ضمانت و خدمات پس از فروش

خرید دستگاه جوجه گردان ذغالی

فروش دستگاه جوجه گردان ذغالی

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *