دستگاه حلیم صاف کن صنعتی

دستگاه حلیم صاف کن صنعتی با موتور قدرتمند و گارانتی ،خدمات پس از فروش محصول میتواند مناسب برای حلیم فروشی ها رستوران ها و مراکز غذا باشد.

دستگاه حلیم صاف کن صنعتی

 

دستگاه حلیم صاف کن صنعتی دستگاهی بسیار کار آمد و مفید است که جدیدا در بین رستوران ها ، آشپزخانه ها، حلیم فروشی ها و… محبوبیت و طرفداران خاصی پیدا کرده است .شما به وسیله این دستگاه میتوانید به راحتی و با صرف انرژی کم و البته زمان مدت کوتاه بهترین خوشمزه ترین و مشتری پسند ترین نوع حلیم و و آش را تهیه کنید . این دستگاه مختص حلیم نیست و شما میتوانید برای صاف کردن انواع غذا های دیگر یا با استفاده از این دستگاه برنج را آب کشی کنید . ولی کاربرد بیشتر این دستگاه برای حلیم است به همین دلیل این دستگاه را به عنوان حلیم صاف کن می شناسند با قرار گرفتن یک توری در ته دیگ این دستگاه به شما کمک میکند تا حلیم یا آش شما ته نگیرد همچنین یک توری سوراخ دار استیل در این دستگاه استفاده شده است تا هسته پوست و سایر ضایعات حلیم و آش را جذب کند . موتور قدرتمند و پر توان این دستگاه باعث میشود تا مواد مغذی حلیم از این توری عبور کند وسایر ضایعات پشت توری بماند . تمامی قطعات و بدنه این دستگاه از استیل استنلس ضد زنگ است و همچنین مقاوم در برابر حرارت و خط خش است و در زیر این دستگاه از چرخ های قفل دار استفاده شده است که حمل و جا به جایی این دستگاه را راحت میکند. در ادامه این مطلب عکس و فیلم های بیشتر را مشاهده کنید.

 

 

برخی از ویژگی های کاربردی دستگاه حلیم صاف کن :

  1. طراحی استیل و زیبای محصول.
  2. استفاده از استیل استنلس مقاوم در برابر حرارت و خط خش.
  3. چند کاره بودن محصول.
  4. موتور قدرتمند و با کیفیت  محصول.
  5. قیمت مناسب و گارانتی محصول.

 

خرید و فروش دستگاه حلیم صاف کن صنعتی

تمامی محصولات همراه با یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش ارائه میگردد.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *