دستگاه ذرت مکزیکی سیار

دستگاهی ذرت مکزیکی سیار یک دستگاه کار امد و مفید با سود دهی بالا بوده است شما میتوانید این دستگاه را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری کنید.

دستگاه ذرت مکزیکی سیار

 

امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی بسیاری از افراد از پس کرایه های مغازه بر نمی آیند ما توانسته ایم این مشکل را برای شما عزیزان حل کنیم شما میتوانید با سرمایه کم یک شغل پر درآمد و پرسود را داشته باشید. همچنین میتوانید با این دستگاه در اماکنی همچون مجتمع های تجاری ،بازارچه ها،شهربازی ها و…کسب درآمد کنید. در ادامه این مطلب توضیحاتی در مورد دستگاه ذرت مکزیکی سیار به شما ارائه خواهیم نمود . جنس بدنه دستگاه از استیل استنلس بوده که ضد زنگ و ضد خش بوده است. همچنین با نصب سایه بان در بالای دستگاه میتواند در باران و آفتاب محافظ مناسبی باشد دستگاه دارای دو دیگ بخار با سایز مناسب بوده که میتوان در آن برای بخار پز کردن قارچ و دیگری برای بخار پز کردن ذرت و انواع مواد غذایی استفاده کرد همچنین در زیر دستگاه محفظه ای تعبیه شده است که میتوانید در آن مخزن گاز و در طرف دیگر دستگاه برای نگه داری مواد غذایی مانند ذرت ، قارچ، پنیر پیتزا و … استفاده کنید. یکی دیگر از مزیت های دستگاه استفاده از دو کاسه برای درست کردن ذرت است که میتوان تولید بیشتری کرده و شما درآمد بیشتری داشته باشید. در دستگاه ذرت مکزیکی سیار چرخ هایی بکار رفته است تا حمل و جا به جایی آن راحت باشد. در ادامه این مطلب عکس هایی از این محصول را برای شما عزیزان به نمایش در خواهیم آورد.

برخی از ویژگی های دستگاه ذرت مکزیکی سیار شامل موارد زیر است :

  1. طراحی زیبا و جذاب دستگاه.
  2. استفاده از استیل استنلس ضد زنگ و ضد خش.
  3. ظرف و دیگ های جادار.
  4. قابل استفاده با سیلندر گاز و گاز شهری.
  5. دارای چرخ برای حمل نقل آسان.
  6. دارای یک سال ضمانت تضمینی.

خرید و فروش دستگاه ذرت مکزیکی سیار

دستگاه ذرت مکزیکی سیار دارای یک سال ضمانت و قابل ارسال به سراسر ایران است .

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *