دم کن برنج صنعتی

دم کن برنج صنعتی یک محصول با کیفیت و ضروری مناسب در انواع رستوران ها و آشپزخانه ها بوده است.

دم کن برنج صنعتی

امروزه یکی از تجهیزات و وسایل مهم مورد استفاده در انواع آشپزخانه ها که برای دم کردن انواع برنج شسته شده مورد استفاده قرار می گیرد ، دمکن برنج صنعتی است. طریقه استفاده از فر دمکن برنج به این گونه است که بعد از آبکش کردن برنج توسط دیگ های پخت صنعتی ، برنج را به همراه دیگ داخل دمکن برنج صنعتی قرار داده و به مدت زمان ۱۰ الی ۲۰ دقیقه طول میکشد تا کاملا برنج آماده شود. دم کن برنج صنعتی یک وسیله و ابزار کاربردی مهم برای رستوران ها ، هتل ها ، کترینگ ها ، آشپز خانه ها ، پادگان ها و مجتمع های پذیرایی بوده که امکان استفاده بهتری از انرژی و زمان را به شما هدیه می دهد.

در ساخت فر دمکن از شاسی فولادی رنگ آمیزی استفاده شده است تا مقاومت و استحکام این دستگاه را افزایش دهد جداره این فر دمکن توسط پشم شیشه فشرده شده عایق بندی مناسب شده است تا کمترین میزان اتلاف گرما را داشته باشد. همچنین میزان گرمای تولیدی و بخار های اضافه در داخل آشپزخانه را نیز کاهش می دهد. پوششخارجی دم کن صنعتی از جنس ورق استنلس استیل ۳۰۴ ضد زنگ و خش دار به ضخامت ۱ میلیمتر که در برابر پوسیدگی مقاوم باشد. آتش خانه دمکن شامل یک عدد برنر تماما استیل ۵۰ سانتی متری  استاندارد بوده تا گرما را به صورت یکسان به تمام محیط دمکن انتقال دهد. دستگاه فر دمکن تنها مخصوص پخت برنج نبوده و می توان از این محصول جهت پخت انواع ته چین ، بره ، مرغ و موارد دیگر نیز استفاده کرد. همچنین این دستگاه با توجه به ظرفیت و قابلیت بالایی که به جهت پخت برنج دارد، فضای کمتری نسبت به دیگر تجهیزات مورد استفاده در پخت سنتی اشغال می کند. شما عزیزان میتوانید با سفارش دم کن برنج صنعتی این محصول با کیفیترا با قیمتی مناسب و یک سال ضمانت در سر تا سر ایران تحویل بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *