سرخ کن پیاز

سرخ کن پیاز یک محصول با کیفیت چند کاره مناسب جهت استفاده در انواع رستوران ها و ...بوده است.

سرخ کن پیاز

امروزه یکی از مشاغل پر در آمد و پر رونق که سود فروانی دارد محصولات خانگی سرخ شده بوده است. این محصولات شامل پیاز سرخ شده ، انواع سبزی سرخ شده ، بادمجان سرخ شده و … بوده است. این دستگاه به غیر از موارد بالا برای سرخ کردن سیب زمینی ، هات داگ ، دونات ، مرغ ، ماهی و… نیز در انواع فست فودی ها ، رستوران ها ، آشپز خانه ها ، مراکز تهیه غذا استفاده میشود. در ساخت این سرخ کن از یک چهار چوب فلزی مستحکم رنگ آمیزی شده استفاده شده است تا دوام و استحکام این محصول را چندین برابر کند. جنس روی این محصول از ورق استیل استنلس 304 نگیر و ضد زنگ و ضد پوسیدگی ساخته شده است تا در شرایط مختلف آب و هوایی و … دچار پوسیدگی نشود. گرمایش و نحوه اتصال دستگاه سرخ کن پیاز گازی بوده است که استفاده از شیر برقی خارجی با کیفیت و سیستم ترموکوپل سبب اطمینان بالا از عدم نشت گاز و همچنین گرمای بسیار بالای آن شده است که تا دمای 300 درجه سانتیگراد قابل تنظیم بوده است. سیستم دستگاه سرخ کن پیاز بصورت غیر مستقیم بوده است که روغن توسط لوله هایی عبور داده میشود و گرم می شود که سبب بالا رفتن سربع روغن تا دمای 190 درجه سانتیگراد در 5 دقیقه میشود.
جنس مخزن و لوله درون روغن از استنلس استیل 304 نگیر و جداره بیرونی نیز از ورق یک میلی متری بوده است و حجم مخزن روغن مناسب و همچنین دارای چهار سبد و تا ظرفیت 7 کیلوگرم بوده است که در یک مرحله اماده می شود. دستگاه دارای شیر تخلیه روغن بوده و به سادگی قابل شست شو و تمیز شدن است. شما عزیزان میتوانید با سفارش دستگاه سرخ کن پیاز این دستگاه با کیفیت را با قیمتی مناسب در سر تا سر ایران تحویل بگیرید. این محصول دارای یک سال ضمانت و خدمات پس از فروش بوده است.

خرید دستگاه پیاز سرخ کن

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *