فر دمکن بزرگ

فر دمکن بزرگ یک وسیله کاربردی جهت پخت انواع برنج در زمان کم و راه اندازی رستوران ها و مراکز تهیه غذا بوده است.

فر دمکن بزرگ

یکی از تجهیزات و وسایل مهم مورد استفاده در آشپزخانه صنعتی که برای دم کردن انواع برنج شسته شده مورد استفاده قرار می گیرد ، فر دمکن بزرگ است. طریقه استفاده از فر دمکن برنج به این گونه است که بعد از آبکش کردن برنج توسط دیگ های پخت صنعتی ، برنج را به همراه دیگ داخل دمکن برنج صنعتی قرار داده و به مدت زمان ۱۰ الی ۲۰ دقیقه طول میکشد تا کاملا برنج آماده سرو شود.

فر دمکن بزرگ وسیله و ابزاری کاربردی مهم برای رستوران ها ، هتل ها ، کترینگ ها ، آشپز خانه ها ، پادگان ها و مجتمع های پذیرایی بوده که امکان استفاده بهتری از انرژی و زمان را به ما می دهد.

در ساخت فر دمکن از شاسی فولادی رنگ آمیزی شده است تا مقاومت این دستگاه را افزایش دهد جداره این فر دمکن توسط پشم شیشه فشرده شده عایق بندی مناسب شده است تا کمترین میزان اتلاف گرما را داشته باشد. همچنین، میزان گرمای تولیدی و بخار های اضافه در داخل آشپزخانه را نیز کاهش می دهد. شاسی فولادی فر دمکن بزرگ به وسیله پوششی از جنس استنلس استیل ۳۰۴ ضد زنگ و خش دار به ضخامت ۱ میلیمتر که در برابر پوسیدگی مقاوم بوده. آتش خانه فردمکن شامل یک عدد برنر تماما استیل ۵۰ سانتی متری  استاندارد بوده تا گرما را به صورت یکسان به تمام محیط دمکن انتقال دهد. دستگاه فر دمکن تنها مخصوص پخت برنج نبوده و می توان از این محصول جهت پخت انواع ته چین ، بره ، مرغ و موارد دیگر نیز استفاده کرد. همچنین این دستگاه با توجه به گنجایش و قابلیت بالایی که به جهت پخت برنج دارد، فضای کمتری نسبت به دیگر تجهیزات مورد استفاده در پخت سنتی اشغال می کند. در قسمت زیرین دستگاه فر دمکن بزرگ پایه های پیچی تعبیه شده است که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد.

خرید فر دمکن بزرگ

فروش دمکن بزرگ

خرید و فروش فر دمکن بزرگ

فر دمکن بزر با کیفت

فر دمکن بزرگ با قیمت مناسب

فر دمکن بزرگ استبل

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *