فر پیتزا گردان ظرفیت 36 عدد

فر پیتزا گردان ظرفیت 36 عدد یک محصول ویژه و کار آمد در انواع پیتزا فروشی ها و فست فودی ها بوده است.

فر پیتزا گردان ظرفیت 36 عدد

امروزه در اکثر پیتزا فروشی ها و فست فودی ها کمتر دستگاه فر پیتزا گردان را مشاهده میکنیم در صورتی که این دستگاه بسیار کارایی و با کیفیت بوده در ادامه این مطلب برخی از خصوصیات فر پیتزا گردان را میخوانیم. نسل جدید فر های گردان تحولی نو در صنعت پخت پیتزا بوده است که این فر های جدید باعث برتری بر سایر دستگاه های پخت شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این فر پخت کامل پیتزا بوده است برعکس فرهایی که حرارت آن ها به صورت وزشی بوده که موجب پخت زیر و روی پیتزا میشود در فر های گردان به علت ساکن بودن حرارت علاوه بر پخت زیر و روی پیتزا لایه های میانی پیتزا به صورت کامل پخته میشود و موجب یک دست شدن پخت و طعم پذیری لذیذ و واقعی پیتزا میشود.
مزیت دیگری که از فر های گردان میتوان گفت این بوده که در فر های گردان به علت چرخش صفحه هر یک دقیقه یک بار غذا را میتوان مشاهده نمود. در ساخت این دستگاه از شاسی مستحکم و مقاوم فلزی استفاده شده است تا استحکام این محصول چندین برابر شود. نسل جدید فر های گردان به علت استفاده از ورق های استیل استنلس 304 با کیفیت و ضخیم داخلی و عایق بندی با پشم شیشه فشرده شده عایق های حرارتی نسوز استاندارد علاوه بر جلوگیری از هدر رفتن حرارت سازگار با هر شرایط آب و هوایی باشد و از لحاظ مقاومت در برابر حرارت بسیار مقاوم باشد. این فر برای تماشای میزان دقیق دما مجهز به یک نمایشگر دیجیتالی بوده است. شما عزیزان میتوانید با سفارش فر پیتزای گردان این محصول باکیفیت را با قیمتی مناسب در سر تا سر ایران دریافت نمایید. این محصول دارای یک سال ضمانت و خدمات پس از فروش بوده است.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *