همبرگر زن خانگی

همبرگر زن خانگی یک محصول با کیفیت و با دوام جهت استفاده در مصارف خانگی و رستورانی بوده است.

همبرگر زن خانگی

یکی از خوش‌ مزه‌ ترین ، پر طرفدار ترین و سالم‌ ترین فسف‌ و فود هایی که می‌شود به آسانی و راحتی در خانه درست کرد، همبرگر است. با داشتن این دستگاه دیگر خرید همبرگر آماده و بی کیفیت درون بازار را فراموش خواهید کرد. کار با این محصول بسیار راحت و آسان است کافی است مقداری گوشت در مرکز قالب قرار دهید و دسته‌ا ی را که برای این دستگاه طراحی شده رو به پایین فشار دهید. خواهید دید که یک همبرگر صاف و یک دست استاندارد خواهید داشت. همچنین با قالب‌ زدن گوشت سرخ‌ کردن آن نیز بسیار راحت‌ تر بوده و تمام قسمت‌های گوشت و برگر به صورت یکنواخت و یک دست سرخ می‌شود. شما میتوانید با داشتن این محصول طعم‌های مختلف و متفاوت خوشمزه از یک همبرگر خانگی را تجربه کنید و از دست پخت خود لذت ببرید. مطمعنا بازدهی این وسیله دستی نسبت به برقی کمتر است این نکته هم میتوان به عنوان نقطه قوت و هم ضعف نگاه کرد نقطه قوت آن میتوان به این دلیل که به برق نیاز نداشته و در تمامی نقاط قابل استفاده است و نقطه ضعف این دستگاه نیز بازدهی کم دستگاه نسبت به نوع برقی.

اما مشاغلی که به همبر گر زن خانگی نیاز دارند میتوان به رستوران ها ، فست فودی ها ، ساندویچی ها ، کترینگ ها و حتی مصارف خانگی … استفاده کرد.

جنس بدنه این دستگاه تماما از استیل استنلس نگیر 304 و از الیاژ نیکل و کروم بوده که خاصیت ضد زنگ و ضد پوسیدگی را دارد و در شرایط مختلف اب و هوایی دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمیشود. در محصولات آشپزخانه ای رعایت نکات بهداشتی یکی از شروط اصلی بوده است استفاده از بدنه استیل این اجازه را به شما میدهد به راحتی محصول خود را شست شو دهید و به راحتی آن را تمیز کنید. شما عزیزان میتوانید با سفارش این محصول با کیفیت آن را در سر تا سر ایران تحویل بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *