هود استیل صنعتی

هود استیل صنعتی یک محصول با کیفیت و کاربردی مناسب جهت استفاده در انواع مراکز تهیه غذا بوده است.

هود استیل صنعتی

امروزه در بسیاری از اماکنی همچون رستوران ها ، آشپزخانه ها ، هتل ها ، کترینگ ها ، تالار های پذیرایی ، آشپزخانه های صنعتی ، فست فودی ها ، پادگان ها و … یکی از نیاز های اصلی استفاده از یک هود استیل بوده است. در مکان های گفته شده به دلیل بالا بودن حجم پخت و پز و در نتیجه وجود بخار ، دود و چربی حاصل از پخت و طبخ غذا به مقدار زیاد نیاز به یک سیستم تهویه مناسب و استاندارد بوده است. هود استیل صنعتی مناسب ترین و کاربردی ترین وسیله در تجهیزات تهویه آشپزخانه های صنعتی بوده است که با دمیدن دود ، چربی و بخارات حاصل از طبخ غذا و هدایت مستقیم آن به سمت دهانه هود و در نهایت خارج از محیط آشپزخانه صنعتی ایجاد افزایش کیفیت هوای درون آشپزخانه و همچنین کاهش دمای محیط داخل آشپزخانه بوده است. برای حفظ و کیفیت هوا ، طراحی یک هود مناسب یکی از فاکتور های اصلی بوده است که این امر نیازمند داشتن تجربه و علم کافی در زمینه طراحی سیستم های تهویه مطبوع بوده است. در طراحی این هود استیل صنعتی به نکاتی مانند ابعاد خط ویژه پخت و پز و همچنین ابعاد کلی آشپزخانه صنعتی توجه شده است.

هود استیل صنعتی از یک شاسی اصلی از جنس فلزی رنگ آمیزی شده توسط ضد زنگ رنگ شده و به شکل چهار چوب یک پارچه بهره می برد در قسمت خارجی با استفاده از ورق استنلس استیل ۳۰۴ نگیر با ضخامتمناسبطراحی و ساخته شده است که نمایی زیبا به آشپزخانه و محل شما هدیه میکند در داخل این هود صنعتی از فیلتر چربی گیر بر اساس نظر مهندسین قرار می گیرد تصمیم جهت انتخاب اندازه و نوع هود طبق محاسبات و مشورت با  مهندسین شرکت صورت میپذیرد. شما عزیزان میتوانید با سفارش هود استیل صنعتی این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب و یک سال ضمانت و خدمات پس از فروش در سر تا سر ایران تحویل بگیرید.

خرید هود استیل صنعتی

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *