کته پز آلومینیومی

کته پز آلومینیومی یک محصول با کیفیت و کاربردی در انواع رستوران ها و آشپز خانه ها بوده است.

کته پز آلومینیومی

امروزه در بسیاری از مکان هایی همچون رستوران ها ، هتل ها ، تالار های پذیرایی ، آشپزخانه ها ، کترینگ ها ، ادارات و … برای درست کردن انواع برنج و ته چین به صورت تک پرسی نیاز به قابلمه های الومینیومی بوده است. ماده تفلون به صورت اتفاقی توسط Plunkett در سال 1938 کشف شد. این ماده در واقع نوعی پوشش نچسب و عایق الكتریسیته بوده است كه هم مقاومت حرارتی بسیار زیادی دارد و هم مقاومت شیمیایی بسیار خوبی در مقابل اسید ها و باز ها دارا است.

قالب پخت برنج و ته چین کته پز آلومینیومی که از جنس تفلون بوده است بسیار مناسب جهت پخت انواع ، برنج ساده ، ته چین ، کته کبابی ، پلو ، و… بوده است. البته طبخ و پخت پز یک برنج یا کته خوب و خوشمزه  با کیفیت یکی از مهم ترین بخش های آشپزی و به ویژه انواع رستوران ها و آشپزخانه ها حساب می شود. قابلمه كته پز آلومینیومی به شما عزیزان کمک می کند تا برنج شما به صورت کاملا یکنواخت و یک دست پخته شود. این قابلمه از آلومینوم با پوشش داخلی از ماده تفلون درجه یک با ضمانت و کیفیت بالا طراحی و ساخته شده است. پوشش تفلون مانع از چسبیدن برنج و انواع پلو به کف قابلمه  می شود. یکی از مزیت های این قابلمه این بوده است که شما میتوانید از این قالب در داخل فر هم نیز استفاده کنید و همچنین از قابلیت شست شو در ماشین ظرف شویی را نیز دارا بوده است. شما عزیزان میتوانید با سفارش کته پز آلومینیومی این محصول با کیفیت و کار بردی را در سر تا سر ایران به تعداد دلخواه تحویل بگیرید. همچنین این محصول دارای ضمانت و خدمات پس از فروش نیز بوده است. کیفیت برتر و قیمت مناسب حق شما مشتریان عزیز بوده است.

خرید کته پز آلومینیومی

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *