یخچال ایستاده فروشگاهی بدون درب

یخچال های بدون درب مناسب انواع فروشگاه ها، هایبر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره است که یکی از نکات مهم این محصول بدون درب بودن ان است که از اتلاف انرژی جلو گیری میکند.

یخچال ایستاده فروشگاهی بدون درب

دسترسی راحت مشتریان و دادن حق انتخاب به آنها یکی از نیاز های اصلی فروشگاه های بزرگ ، هایپر مارکت ها ، سوپر مارکت ها و … است. در یخچال های قدیمی که در فروشگاها استفاده میکردند باعث میشد که با باز بسته کردن زیاد درب ها برای برداشتن کالا تا حد زیادی انرژی به هدر میرفت. یکی دیگر از مشکلات یخچال های قدیمی با بازکردن درب ها مشتریان فرصت کمی برای انتخاب محصول داشتند که امروزه به سبب یخچال های بدون درب این مشکل برطرف شده است. به همین دلیل فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها روی به خرید یخچال های بدون درب ایستاده کرده اند. دیگر مزیت این یخچال ها استفاده از طبقات زیادی است که درون یخچال های بدون درب تعبیه شده است که گنجایش محصولات فراوانی دارد. نکته دیگر استفاده از پرده هوا است که دمای یخچال را در محدوده مورد نظر نگه میدارد . استفاده از نور پردازی خاص و زیبای درون یخچال زیبایی و جلوه خاصی به یخچال و نمایش محصولات داخل یخچال میدهد که مشتری را جذب میکند . همچنین با تزریق فوم پلی یورتان در بدنه عایق بندی مناسبی شده است . شما میتوانید با توجه به بودجه خود موتور مورد نظر خود را که شامل موتور های قدرتمند آلمانی ،فرانسوی،ایتالیی، چینی ،تایلندی و… است و با توجه به منطقه اب و هوایی تعیین کنید.

برخی از ویژگی های کاربردی دستگاه یخچال بدون درب فروشگاهی شامل موارد زیر است:

  1. حق انتخاب با حوصله مشتری.
  2. جلو گیری از اتلاف انرژی.
  3. موتور های قدرتمند.
  4. دارای طبقات زیاد و جای گیری زیاد محصول.
  5. دارای نور پردازی زیبا و خاص جهت نمایش محصول.
  6. ضمانت و خدمات پس از فروش کالا.

خرید و فروش یخچال های بدون درب ایستاده فروشگاهی

تمامی محصولات همراه با یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش ارائه میگردد . قابل ارسال به سراسر ایران است.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *