یخچال ویترینی خاویار

یخچال ویترینی مناسب برای مواد غذایی خاص و ویژه بوده است کیفیت و طراحی در تولید این محصول به نحو احسنت بوده است.

یخچال ویترینی خاویار

یخچال ویترینی خاویار یک یخچال با طراحی زیبا و جذاب جهت استفاده در فروشگاه ها برای مواد غذایی ویژه مانند خاویار، شکالات ،نوشیدنی و … استفاده میشود و حتی میتوان از این یخچال در  هتل ها ،اتاق خواب و غیره نیز جهت نگه داری میوه ،بطری آب معدنی ، آبمیوه و مواد غذایی کوچک استفاده کرد . این یخچال سایز های مختلف طراحی شده است که بنا به نیاز شما قابل سفارش است. در این یخچال از سیستم توزیع هوای یک نواخت استفاده شده است که باعث میشود تمام فضای یخچال دارای هوای یکسانی باشد این امر باعث میشود تا تمامی مواد غذایی درون یخچال یک دمای یکسان داشته باشند. در طراحی درب یخچال از شیشه های دوجداره عایق شده با گاز آرگون استفاده شده است و همچنین در بدنه یخچال فوم پلی یورتان تزریق شده است که یک عایق برودتی محسوب میشود. طبقات این یخچال از جنس مفتول فلزی با روکش پلی اتیلن است و کیفیت آن به گونه ای است که با مرور زمان دچار رنگ پریدگی و تغییر رنگ نگردد همچنین طبقات به گونه ای طراحی شده است که میتوانید به طور دلخواه فضای طبقات را کم یا زیاد کنید. یک مزیت ویژه در طراحی این یخچال استفاده از قفل روی درب یخچال است که میتوانید دسترسی به یخچال را محدود کنید. همچنین طراحی و نور پردازی این دستگاه علاوه بر زیبایی و جلوه خاص به شما اجازه میدهد تا در شب دسترسی به یخچال برایتان راحت تر باشد .

برخی از ویژگی های یخچال ویترینی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. طرحی زیبا و جذاب.
  2. عایق بندی مناسب بدنه با فوم پلی یورتان.
  3. استفاده از شیشه دوجداره عایق بندی شده با گاز آرگون.
  4. طبقه بندی دلخوای.
  5. دارای قفل درب.
  6. نور پردازی زیبا.

یخچال ویترینی خاویار داری یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش بوده است . همچنین با سفارش این محصول میتوانید درسراسر ایران این محصول را دریافت کنید .

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *