سیب زمینی پوست کن رومیزی

دستگاه سیب زمینی پوست کن رومیزی یک دستگاه با کیفیت از جنس استیل بوده که مناسب جهت استفاده در انواع رستوران ها و آشپز خانه ها است.

سیب زمینی پوست کن رومیزی

یکی از پرطرفدار و پر فروش ترین مواد غذایی مورد استفاده در رستوارن ها ، به خصوص فست فود ها سیب زمینی سرخ کرده بوده است. سیب زمینی به روش های مختلف پخت و استفاده میشود و تقریبا در همه نوع های پخت ، جداکردن پوست سیب زمینی انجام میشود. در بسیاری از رستوران ها ، کترینگ ها ، پادگان ها ، هتل ها این توانایی را دارد تا در مدت زمانی کوتاه صیفی جات و میوه ها را پوست کنده و در اختیار افراد قرار دهد برای درست کردن غذایی همچون قیمه و… به دلیل کاهش زمان و استفاده بهینه نیاز به یک دستگاه سیب زمینی پوست کن رومیزی دارند همان گونه که از نام این دستگاه پیدا است فضایی بسیار کم اشغال میکند و جاگیر نبوده. طراحی این دستگاه در بدنه اصلی از استیل استنلس 304 نگیر و مقاوم در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی انجام شده است. در قسمت های دیگر این دستگاه از ورق گانوالیزه رنگ کوره ای ثابت استفاده شده است این دستگاه دارای یک موتور پر قدرت بوده است. یکی از نکات مهم و قابل توجه در هر رستوران یا آشپز خانه ای رعایت نکات بهداشتی بوده است در این دستگاه از استیل استنلس استفاده شده که به راحتی قابل شست شو و تمیز شدن است. یکی از نکات قابل توجه و مهم در ساخت و افزایش ایمنی این دستگاه از یک کلید ایمنی استفاده شده است تا در مواقع نوسانات و ایمنی از کلید قطع وصل استفاده شده است. شما عزیزان با توجه به نیاز و مصرف خود میتوانید این دستگاه را در ابعادی متغیر سفارش دهید. همچنین با سفارش دستگاه سیب زمینی پوست کن رومیزی این دستگاه با کیفیت را با قیمتی مناسب در سر تا سر ایران تحویل بگیرید. کیفیت برتر و قیمت مناسب حق شما مشتریان عزیز بوده است.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *