فریزر بستنی میهن درب شیشه ای محدب

فریزر بستنی مناسب جهت نگه داری انواع بستنی و مواد پروتئینی در فروشگاه ها و ... است حداکثر دمای این فریزر تا دمای منفی 30 درجه میرسد.

فریزر بستنی میهن درب شیشه ای محدب

 

فریزر بستنی با درب کشویی و شیشه ای مناسب بستنی فروشی ها ، کافه ها ، فروشگاه ها ، هایپر مارکت ها ، مغازه ها ، رستوران ها و… است این فریزر مناسب جهت نگهداری انواع بستنی و مواد غذایی شامل مواد پروتئینی و… است. این فریزر به دلیل درب کشویی و شیشه ای محدب آن و همچنین قفسه بندی مناسب دیدی مناسب و عالی به مشتری جهت خرید و انتخاب کالا میدهد. ولتاژ و فرکانس دستگاه به ترتیب روی 220 ولت شهری و 50 هرتز تنظیم شده است. بنابر این این فریز به راحتی به برق شهری وصل میگردد. نوع ورق داخلی فریزر از جنس آلومینیوم برفکی است، آلومینیوم برفکی در برابر خوردگی، پوسیدگی و اکسیده شدن از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و به هیچ عنوان در برابر رطوبت دچار اکسیداسیون نمی‌شود. بدنه این فریزر با تزریق فوم پلی یورتان مانع از جا به جایی هوای گرم محیط با هوای سرد داخل کابین فریزر میشود و مصرف انرژی را تا زیادی کاهش میدهد. همچنین درب شیشه ای این یخچال نیز از شیشه دوجداره است که با گاز آرگون عایق بندی شده است و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات احتمالی است و مانع از انتقال سرمای درون فریزر با هوای گرم بیرون میگردد. جنس بدنه بیرونی این فریزر از استیل استنلس ضد زنگ بوده است که در برابر پوشیدگی و زنگ زدگی مقاوم است. همچنین میتوانید از انواع موتور های قدرتمند با توجه به بودجه مورد نظر خود سفارش دهید.کیفیت برتر و قیمت مناسب حق شما مشتریان عزیز است.

برخی از ویژگی های فریزر بستنی میهن درب شیشه ای محدب شامل موارد زیر است :

  1. طراحی زیبا و جادار این فریزر
  2. عایق بندی بدنه و شیشه فریزر
  3. قفسه بندی مناسب فریزر
  4. بدنه استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر پوسیدگی
  5. ترموستات مکانیکی
  6. انواع موتور قدرتمند
  7. ضمانت و خدمات پس از فروش کالا

خرید فریزر بستنی

فروش فریزر بستنی قیمت مناسب

فروش فریزر بستنی با کیفیت

یخچال بستنی با قیمت مناسب و ارزان

فریزر بستنی جادار با قیمت مناسب

خرید و فروش فریزر بستنی و فالوده با کیفیت مناسب

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *