یخچال خوابیده ماهی و میگو

یخچال خوابیده ماهی و میگو با موتور مناسب کم مصرف و کم صدا مناسب انواع ماهی فروش ها و رستوران ها است.

یخچال خوابیده ماهی و میگو

 

حتما شما تا کنون برای خرید ماهی و میگو به بازار ماهی فروشان مراجعه کرده اید، و حتما به دنبال انتخاب بهترین محصول بوده اید. یخچال های خوابیده دو درب ماهی و میگو پیشنهاد مناسب و کار امدی برای ماهی فروشان است. در ادامه مطلب به برخی از مزیت ها و ویژگی های دستگاه میپردازیم . یخچال ماهی و میگو به صورت دو درب صراحی شده است تا شما به تمامی نقاط داخل محظه یخچال دسترسی راحت و آسان داشته باشید همچنین طراحی درب های یخچال ماهی و میگو  به گونه ای است که دیگر نیازی نیست شما درب های یخچال را با دست نگه دارید و یا کسی کمک شما کند که این یک مزیت ویژه به شمار میرود. در جنس بدنه این یخچال از ورق استیل استنلس سفید استفاده شده است که علاوه بر زیبایی ، ضد زنگ ، ضد خط و خش هم بوده . در بدنه این دستگاه با استفاده از تزریق فوم پلی یورتان دستگاه عایق بندی مناسبی شده است . یگی دیگر از مزیت ها استفاده از چرخ در زیر یخچال بوده که جابه جایی و حمل آن را آسان کرده است. همچنین این یخچال از یک موتور پرقدرت کم صدا و کم مصرف استفاده شده است که فروش این محصول را افزایش داده است. شما میتوانید از دستگاه یخچال ماهی و میگو جهت نگهداری محصولات دریایی از قبیل ماهی میگو و… در فروشگاه های زنجیره ای  ماهی فروشی ها ، میگو فروشی ها، رستوران های که غذا های دریایی سرو میکنند برای نگه داری مواد غذایی خود استفاده کنند . در ادامه مطلب برای شما عزیزان کلیپی قرار داده ایم تا از اندازه و ابعاد یخچال و همچنین درب های یخچال مطلع شوید .

یخچال خوابیده ماهی و میگو  قابل ارسال به سراسر ایران است و همچنین این محصول با یک سال ضمانت و ده سال خدمات  پس از فروش ارائه میگردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *