یخچال ایستاده تک درب مشکی رنگ

یخچال های ایستاده با طراحی جذاب و شیک و همچنین بقه بندی دلخواه ،نور پردازی زیبا،موتور قدرتمند میتواند مناسب انواع فروشگاه ها و مراکز خرید باشد.

یخچال ایستاده تک درب مشکی رنگ

 

یخچال های ایستاده فروشگاهی میتواند گزینه مناسبی برای اماکنی نظیر فروشگاه ها،هایپرمارکت ها،فست فودی ها،رستوران ها،و اماکن عمومی جهت نگهداری و نمایش بطری های نوشیدنی و پک های لبنی باشد. زیرا بخاطر درب شیشه ای وطبقه بندی مناسب دید خوبی به مشتری جهت انتخاب محصول می دهد . در نتیجه درب یخچال مدت زمان کمتری باز می ماند و این موضوع باعث کاهش مصرف انرژی تا حد مطلوبی میگردد. ازجمله نکات برجسته محصول میتوان به استفاده استیل استنلس در بدنه آن نام برد ، دیگر مزیت محصول استفاده از شیشه های دوجداره پر شده با گاز عایق آرگون که موجب گردیده اتلاف انرژی به حداقل برسد و عایق مناسبی جهت هدر رفتن برودت درون محفظه یخچال باشد همچنین طراحی و نور پردازی ال ای دی زیبایی خاصی به درون یخچال می دهد و همچنین  طبقه بندی دلخواه آن میتواند محصولاتی با سایز های مختلف درون یخچال  ایستاده  قرار دهید ،از دیگر نکات جذاب و قابل توجه یخچال ایستاده استفاده رنگ مشکی در بدنه آن است که جذابت خاصی به این محصول می دهد .عایق پلی یورتان به کار رفته در بدنه یخچال مانع از جابه جایی هوای خنک داخل یخچال با هوای گرم محیط بیرون می شود همچنین درب شیشه ای و باکیفیت این محصول می تواند از مقاومت قابل قبولی دربرابر ضربات احتمالی برخوردار است .با توجه به مهندسی صورت گرفتته شده توسط مهندسین شرکت منطقه آب و هوایی شما مشتریان عزیز را برسی کرده و شما می توانید از انواع مختلف موتور های قدرتمند آلمانی ، اسپانیایی،تایلندی،چینی و … با توجه به درخواست شما و منطقه آب و هوایی شما تغییر دهند.

برخی از امکانات یخچال های ایستاده شامل موارد زیر است:

  1. طراحی و رنگ زیبا وجذاب.
  2. طبقه بندی متغییر و دلخواه.
  3. درب شیشه ای مقاوم.
  4. عایق بندی مناسب جهت برودت هوا.
  5. بدنه استیل استنلس.
  6. کم مصرف بودن محصول.

خرید یخچال ایستاده

یخچال ایستاده باقیمت مناسب

تمامی محصولات با یکسال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش ارائه می گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *