یخچال ایستاده نوشابه 60 سانتی

یخچال ایستاده نوشابه 60 سانتی جهت نگهداری انواع نوشیدنی و مواد غذایی با طبقه بندی دلخواه و نور پردازی زیبا مناسب استفاده در انواع فروشگاه ها است.

یخچال ایستاده نوشابه 60 سانتی

یخچال تک درب شیشه ای 60 سانتی یک از بهترین و مناسب ترین گزینه های نگهداری انواع مواد غذایی و نوشیدنی در رستوران ها ، فست فودی ها ، فروشگاه ها ، هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای است. یکی از مزیت های این یخچال درب شیشه ای آن و نور پردازی داخل فضای یخچال است که به مشتری اجازه میدهد تا محصول خود را راحت انتخاب کند این امر باعث میشود تا درب یخچال مدت زمان کمتری باز بماند و از هدر رفتن انرژی تا حد زیادی جلو گیری شود به همین دلیل با کارایی بالا و مصرف بهینه انرژی خیلی مناسب است و میتوان از این یخچال در سایر مناطق با هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد این یخچال جز یخچال های کم مصرف با برچسب انرژی A قرار میگیرد این یخچال دارای 300 لیتر فضای مفید بوده است. در طراحی بدنه این یخچال از استیل استنلس ضد زنگ و ضد خش  استفاده شده است که دوام محصول را با تمامی مناطق آب و هوایی ایران سازگار میکند. درب این یخچال از شیشه دوجداره و عایق شده با گاز آرگون است. همچنین بدنه این یخچال نیز با فوم پلی یورتان عایق بندی شده است تا هوای گرم بیرون تاثیری بر دمای داخل یخچال نگذارد. یکی از مزیت های این یخچال استفاده از طبقه بندی دلخواه است که شما میتوانید با توجه سایز محصولاخود آن را طبقه بندی کنید. کیفیت برتر و قیمت مناسب حق شما مشتریان عزیز است.

یخچال ایستاده نوشابه 60سانتی دارای یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش است. همچنین شما میتوانید با سفارش این یخچال آن را در سراسز ایران تحویل یگیرید.

 

برخی از ویژگی های یخچال ایستاده نوشابه 60 سانتی شامل موارد زیر است :

  1. طراحی زیبا و جادار یخچال
  2. درب شیشه ای
  3. نور پردازی زیبا
  4. عایق بندی بدنه و شیشه جهت جلوگیری از اتلاف انژی
  5. موتور قدرتمند
  6. ضمانت خدمات پس از فروش کالا

فروش یخچال های ایستاده با قیمت و کیفیت مناسب

یخچال ایستاده درب شیشه ای با قیمت مناسب

خرید و فروش یخچال ایستاده با حجم متفاوت

یخچال ایستاده با کیفیت و گارانتی

یخچال 60 سانتی با کیفیت و قیمت مناسب ارزان

یخچال ایستاده نوشابه ارزان

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *