یخچال مینی بار کوچک

یخچال مینی بار با ابعاد کوچک مناسب هتل ها ادارات و... بوده است استفاده از ورق های استیل دوام این محصول را بالا برده است.

یخچال مینی بار کوچک

یخچال مینی بار محصولی ساده و کوچک است که با طراحی ساده و جادار بودن آن به بازار اراِئه شده است . به دلیل ساده و جا دار بودن این محصول مناسب برای محیط های ادارات،هتل ها ،مغازه ها و مکان های عمومی ورحتی مصارف خانگی است . این یخچال شامل دو قفسه است که شما می توانید در آن میوه، انواع نوشیدنی، بطری آب و … نگهداری کنید ، این محصول به خاطر ابعاد کوچک و کارایی بالای آن مورد توجه قرار دارد .جنس بدنه یخچال از استیل استنلس ضد زنگ مقاوم در برابر آب بوده همچنین با تزریق فوم پلی یورتان از اتلاف انرژی به حد چشم گیری جلوگیری میکند .استفاده از ترموستات دیجیتال در این محصول بسیار مفید و کاربردی بوده است به گونه ای که به راحتی میتوانید درجه دستگاه را تنظیم کنید . درب یخچال به صورت لولایی باز میشود که  از شیشه های دوجداره که با گاز آرگون پر شده است و یک عایق حرارتی مناسب به شمار می آید . یکی از نکته های قابل توجه در این محصول نور پردازی آن است که در هنگام تاریکی میتوانید به سادگی از این محصول استفاده کنید شما میتوانید با طراحی استیکر های دلخواه خود آن را روی یخچال های مینی بار 3 فوتی چاپ کنید . در ادامه این مطلب میتوانید عکس های یخچال مینی بار سه فوتی را مشاهده کنید .

برخی از ویژگی های یخچال مینی بار :

  1. ابعاد و حجم کوچک یخچال مینی بار
  2. استفاده از استیل استنلس ضد زنگ
  3. طراحی و چاب استیکر دلخواه
  4. نور پردازی مناسب جهت استفاده در شب
  5. عایق بندی با استفاده از فوم پلی یورتان
  6. استفاده از ترموستات دیجیتال
  7. درب شیشه ای

یخچال مینی بار سه فوتی مناسب برای هتل

فروش یخچال مینی بار مناسب برای ادارات و فروشگاه ها

خرید یچال سه فوتی مینی بار درب شیشه ای

یخچال مینی بار دارای یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش بوده است .

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *