یخچال ایستاده تک درب نوشابه

یخچال های تک درب ایستاده نوشابه مناسب برای انواع مراکز خرید است . شما میتوانید این دستگاه با کیفیت را با قیمتی مناسب سفارش دهید.

یخچال ایستاده تک درب نوشابه

یخچال نوشیدنی یا نوشابه یکی از دستگاه های پر مصرف در انواع فست فودی ها ،مغازه ها ، هایپر مارکت ها ، سوپر مارکت ها، فروشگاه ها و … به شمار می آید. یخچال های تک درب ایستاده برای خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی ها  اعم از نوشابه، ماء الشعیر، آب معدنی و انواع مایعات استفاده می شود. شما میتوانید یخچال تک درب را در سایز های مختلف سفارش دهید از مزیت های دیگر یخچال میتوان به جای گری کم این محصول اشاره کرد. شما میتوانید طبقات این یخچال را با توجه به اندازه و حجم سایر محصولات خود تغییر بدهید. در تولید درب یخچال از شیشه دوجداره استفاده شده است که با گاز آرگون پر شده است و از برودت هوا جلو گیری میکند و همچنین درب شیشه ای این اجازه را به مشتری میدهد که قبل از باز کردن درب یخچال محصول خود را انتخاب کرده و سپس درب یخچال را باز کند و همین امر سبب جلو گیری از اتلاف انرژی تا حد زیادی میشود. شما میتوانید با استفاده از استیکر دلخواه خود  آن را روی یخچال چاپ کنید. برای جلو گیری از اتلاف انرژی در بدنه یخچال فوم پلی یورتان تزریق شده است که عایق بندی مناسبی به شمار میرود . شما میتوانید با توجه به بودجه و منطقه آب و هوایی منطقه خود از انواع موتورهای قدرتمند آلمانی ، تایلندی، فرانسوی، چینی و… استفاده کنید.

برخی از ویژگی های یخچال های ایستاده تک درب نوشابه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. طراحی زیبا و خاص محصول.
  2. سفارش و چاپ استیکر دلخواه رو بدنه یخچال.
  3. درب شیشه ای.
  4. عایق بندی مناسب بدنه با فوم پلی یورتان برای جلو گیری از اتلاف انرژی.
  5. تغییر اندازه دلخواه طبقات.
  6. انتخاب موتور با شرایط آب و هوایی منطقه شما.

 

این محصول دارای یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش است .قابل سفارش و ارسال به سراسر ایران .

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *