کانتر گرم صنعتی

کانتر های گرم گازی مناسب برای رستورانها و ... است. بدنه مقاوم کانتر گرم ساخته شده از جنس استیل استنلس است که دوام و ماندگاری محصول را افزایش می دهد.

کانتر گرم صنعتی

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که به رستوران،فست فودی ها و… بروید و غذای سرد سرو کنید. امروزه با آمدن کانتر های گرم این مشکل حل شده است . کانتر گرم یکی از تجهیزات مهم مورد نیاز در سلف سرویس های رستوران ها برای گرم نگه داشتن انواع پلو ،خورشت، و… در فست فودی ها می توان برای گرم نگه داشتن انواع فست فودها و همچنین در ارگان های دولتی و آشپزخانه ها،هتل ها،خوابگاه ها،این نوع کانترهای جایگاه و اهمیت خاصی دارد .این نوع کانتر های گازی با بخار آب غذا را به صورت تازه و گرم نگه میدارد تا بتوانید غذا را به مدت طولانی نگه داری کنید در تولید این نوع کانترها از ورق استیل استنلس استفاده شده که بهداشتی ترین و اعلاترین ورق برای تولید تجهیزات رستوانی است این ورق استیل به راحتی قابل شستشو است و ضد زنگ بودن آن دوام  کارایی و طول عمر محصول را بالا می برد شما می توانید هم از گاز شهری و هم از گاز کپسول برای راه اندازی این دستگاه استفاده نمایید . کانتر گرم ایستاده دارای ۴ پایه مقاوم و مستحکم بوده که در دراز مدت کیفیت و استحکام خود را از دست نداده و برخلاف دیگر کانتر های گرم ، در مواجه با آب و رطوبت پس از مدتی دچار زنگ زدگی و خوردگی نشده و همواره همانند روز اول خود مقاوم و مستحکم خواهد ماند.

برخی از ویژگی های کانترگرم گاز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طراحی زیبا و کار آمد.
  2. داری طبق بالا برای قرار دادن ظروف غذا.
  3. استفاده از استیل اسنلس ضد زنگ.
  4. دارای لگن های بزرگ و مناسب.
  5. کیفیت ،قیمت و طراحی برتر نسبت به کانتر های دیگر.

فروش کانتر های گرم صنعتی مناسب آشپز خانه ها

خرید و فروش کانتر های گرم گازی

کانتر های گرم گازی با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *