یخچال ایستاده قصابی

یخچال های ایستاده قصابی زیبا و جادار با جنس بدنه مقاوم و بادوام همچنین قیمت مناسب میتواند پیشنهاد خوبی برای فروشگاه ها باشد.

یخچال ایستاده قصابی

یخچال قصابی ایستاده دو متری از جمله یخچال های ایستاده هستند که دارای انواع مختلف موتور بوده است و شما می توانید با توجه به منطقه آب هوایی شهر خود انواع موتور های آلمانی ، ایتالیایی ، فرانسوی ، تایلندی ، چینی ،و… روی دستگاه نصب کرد شما می توانید با پایین آوردن سریع دمای داخل یخچال از فاسد شدن گوشت جلو گیری کنید  این یخچال به گونه ای طراحی شده است که گوشت به صورت تکه های بزرگ درون یخچال قرار می گیرد از دیگر مزیت های دستگاه میتوان به جنس بدنه آن اشاره کرد که از جنس استیل استنلس ضد زنگ و ضد خش است که این امکان را برای شما فراهم میکند که درون یخچال به راحتی قابل نظافت و شست شو  باشد و از نظر بهداشتی و کیفیت سلامت گوشت ها تضمین شود. همچنین یخچال دارای ترموستات بوده که میتوانید دمای داخل یخچال را تضمین کنید. یکی دیگر از مزیت های یخچال های ایستاده قصابی که میتوان نام برد تزریق فوم پلی یورتان در بدنه یخچال است که از اتلاف انرژی درون یخچال با هوای بیرون جلو گیری میکند. نکته قابل توجه در طراحی این محصول استفاده از چرخ در پایه های یخچال است که به راحتی قابل جا به جایی است. شیشه های یخچال در برابر ضربه های احتمالی مقام و با دوام است .در ادامه این مطلب شما میتوانید عکس و فیلم های بیشتری از یخچال ایستاده قصابی مشاهده کنید.

برخی از ویژگی های یخچال ایستاده قصابی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طراحی زیبا و جا دار.
  2. استفاده از استیل استنلس ضد زنگ.
  3. استفاده از چرخ در پایه ها برای حمل و جا به جایی راحت تر.
  4. دارای انواع مختلف موتور های قدرتمند بنا به درخواست و بودجه شما.
  5. خنک کنندگی سریع.

خرید یخچال های ایستاده قصابی

فروش یخچال های ایستاده قصاب با ضمانت

فروش و خرید یخچال های قصابی با قیمت مناسب

تمامی محصولات با یکسال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش ارائه میشود

 

 

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *