دستور تهیه پیتزای مرغ ذرت به روش ایتالیایی

از پیتزاهای تکراری خسته شده‌اید؟ ما یک پیتزای بسیار خوشمزه با پنیر، جوجه، ذرت، فلفل دلمه‌ای قرمز، ترخون، زیتون و ادویه جات برای شما تهیه کرده‌ایم.

از پیتزاهای تکراری خسته شده‌اید؟ ما یک پیتزای بسیار خوشمزه با پنیر، جوجه، ذرت، فلفل دلمه‌ای قرمز، ترخون، زیتون و ادویه جات برای شما تهیه کرده‌ایم.

از ابتدا تا انتها: ۲۰ دقیقه

مواد لازم : برای ۴ نفر

نان پیتزا یا خمیر پیتزا ۴ عدد
پنیر پیتزا ۱ پیمانه
پنیر پارمزان ۱ پیمانه
فلفل سیاه یک دوم قاشق چای خوری
مغز ذرت در سس کره‌ ۱ پیمانه
سینه مرغ بدون استخوان پخته شده ۴ تکه
فلفل دلمه‌ای قرمز درشت خرد شده ۲ عدد
پوست لیمو ۱ قاشق چایخوری
ترخون خشک ۲ قاشق چایخوری
سیر چرخ شده ۱ قاشق چایخوری
زیتون خرد شده بدون هسته ۱ پیمانه
جعفری تازه خرد شده یک چهارم پیمانه

طرز تهیه:

۱٫ فر را تا دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت از قبل گرم کنید. در ظرف مخصوص یک ورق فویل بکشید و روی آن را روغن بزنید تا نچسبد. خمیر یا نان پیتزا را روی آن قرار دهید.

۲٫ در یک کاسه پنیرها و فلفل را مخلوط کنید. سپس آنها را روی سطح نان به فاصله ۲ سانتی‌متری لبه نان پخش کنید. ۵ دقیقه آن را درون فر قرار دهید.

۳٫ ذرت و سس کره را در ظرف مخصوص قرار داده و در ماکروویو برای ۱ دقیقه قرار دهید. جوجه و فلفل دلمه‌ای و پوست لیموی رنده شده و ترخون و سیر را با هم مخلوط کنید. در ظرف حاوی نان و پنیر، ذرت را اضافه کنید. روی آن مقداری پنیر زیتون بریزید و در فر به مدت ۵ دقیقه یا تا وقتی که پنیر و لبه‌ها قهوه‌ای شوند قرار دهید.

۴٫ بعد پیتزا را از فر خارج کرده و روی آن جعفری تازه بپاشید.

ارزش غذایی:


* کالری: ۶۷۹

* چربی کلی: ۲۸ گرم

* چربی اشباع شده: ۱۲ گرم

* چربی مونو غیر اشباع: ۷ گرم

* چربی پولی غیر اشباع: ۱ گرم

* کلسترول: ۸۴ میلی گرم

*سدیم: ۹۲۸ میلی گرم

* کربوهیدرات: ۶۹ گرم

* قند: ۵ گرم

* فیبر: ۴ گرم

* پروتئین: ۴۱ گرم

* ویتامین C: 57 (% D V )

* کلسیم: ۵۸ (% DV )

* آهن: ۲۶ (% DV )

* درصد مقادیر روزانه بر اساس رژیم ۲۰۰۰ کالری در روز محاسبه شده است.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.