دستور تهیه سالاد پرتقال

سالادها اگر با انواع میوه تهیه شوند زیبای خاصی به سفره ما می دهند مخصوصا اگر سالاد پرتقال باشد که خیلی متفاوت و زیبا می باشد و به علاوه حاوی ویتامین C نیز می باشد.

سالادها اگر با انواع میوه تهیه شوند زیبای خاصی به سفره ما می دهند مخصوصا اگر سالاد پرتقال باشد که خیلی متفاوت و زیبا می باشد و به علاوه حاوی ویتامین C نیز می باشد.

 

مواد لازم برای ۶ نفر:

ـ ۴ عدد پرتقال ریز

ـ ۲ عدد نارنگی

ـ ۲ عدد پیاز

ـ یک قاشق سوپ‌ خوری زیره

ـ یک قاشق چای‌‌ خوری پودر فلفل سیاه

ـ یک قاشق سوپ‌ خوری برگ نعنای تازه، (خرد شده)

ـ ۶ قاشق سوپ‌ خوری روغن زیتون

ـ مقداری برگ نعنای تازه و تعدادی زیتون سیاه برای تزئین

ـ یک قاشق سوپ‌ خوری آب لیموترش

ـ یک قاشق سوپ‌ خوری آب پرتقال

طرز تهیه:

۱ ـ پوست پرتقال‌ ها و نارنگی‌ ها را کنده و هر کدام از آنها را با چاقوی دندانه‌ دار از مقطع با قطر نیم سانتی‌ متری حلقه‌ حلقه کنید؛ پس از آن پیاز ها را نیز پوست‌ بکنید و در ظرف دیگری به صورت حلقه‌ حلقه خرد کنید.

۲ ـ ظرف سالاد خوری گودی آماده کنید و ابتدا برش‌ های پرتقال و نارنگی را در ظرف چیده و سپس حلقه‌ های پیاز را روی آنها بریزید. پس از آن زیره، فلفل سیاه، نعنای خرد‌شده و روغن زیتون را اضافه کنید. در پایان آب لیمو ترش و پرتقال را افزوده و سالاد را به مدت ۲ ساعت در یخچال قرار دهید.

به این صورت طعم مواد، خوب با هم مخلوط شده و سالاد جا می‌ افتد. فقط مراقب باشید از این زمان بیشتر طول نکشد. ۳ ـ پس از گذشت ۲ ساعت، سالاد را با برگ نعنا و زیتون‌ سیاه تزئین کرده و شامی رژیمی و سرشار از ویتامین C را نوش‌ جان کنید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *