دستور تهیه لوبیا چیتی

لوبیاچیتی که به آن لوبیای رومی هم می‌گویند، یکی از انواع لوبیا و از گیاهان دولپه‌ای می‌باشد و یکی از محبوب‌ترین لوبیاها در بین ایتالیایی‌ها، پرتغالی‌ها و ترکیه‌ای‌ها است.

لوبیاچیتی که به آن لوبیای رومی هم می‌گویند، یکی از انواع لوبیا و از گیاهان دولپه‌ای می‌باشد و یکی از محبوب‌ترین لوبیاها در بین ایتالیایی‌ها، پرتغالی‌ها و ترکیه‌ای‌ها است.

مواد لازم برای تهیه لوبيا چيتي:

لوبیا چیتی ( لوبیا قرمز )4 لیوان
پیاز2 عدد
گوجه فرنگی2 عدد
رب گوجه فرنگی2 قاشق غذاخوری
 سیب زمینی1 عدد
 نمک.فلفل.ابلیمو مقدار لازم

طرز تهیه  لوبيا چيتی:
1) ‌ لوبیا چیتی ها را از چند ساعت قبل در مقداری اب خیس دهید و در این مدت چند بار اب ان را تعویض نمائید.

2) پیازها را بصورت خلالی ریز کنید و درون روغن تفت دهید تا طلایی شود ، نصف پیازداغ ها را کنار بگذارید و نصف دیگر پیاز داغ ها را به همراه گوجه فرنگی هایی که ریز خرد کرده اید تفت دهید تا اب گوجه فرنگی ها تمام شود.

3) لوبیاها را آبکشی کنید و بهمراه رب گوجه فرنگی به مخلوط پیاز داغ و گوجه سرخ شده اضافه کنید ؛ چند دقیقه تمام مواد را باهم خوب مخلوط کنید سپس 5 لیوان اب روی انها بریزید و به مدت 2 – 3 ساعت اجازه دهید خوراک لوبیا با حرارت متوسط و با در بسته بپزد و جا بیفتد.

4) سیب زمینی را ریز خرد کنید و درون روغن سرخ کنید، پس از 2 ساعت که از پخت لوبیاها گذشت سیب زمینی های سرخ شده ، نصف دیگر پیازداغ ها و نمک و فلفل را به خوراک لوبیا اضافه کنید و با حرارت ملایم 1 ساعت دیگر بگذارید بپزد تا خوراک خوب جا بیفتد سپس بهمراه نان و ابلیمو سرو نمائید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *